Na een inspirerende kick-off in november, heeft de landelijke campagne voor de promotie van houten vloeren een vliegende start gemaakt met de eerste van een reeks bijeenkomsten voor retailers en parketspecialisten.
Deze belangrijke gebeurtenis vond plaats bij Albers Parket in Weert. Heel toepasselijk in de houtloods die voor de gelegenheid was omgetoverd tot een theater. Met de aanwezigheid van circa 80 vooraanstaande parketspecialisten, is de campagne krachtig van start gegaan.
Guido Brouwer van het creatieve marketingbureau GB10 nam de aanwezigen mee in de diepte van de campagne. De keymessage is ‘als je van écht hout’ en de afzender is eerlijke vloeren.
Duurzaamheid en kwaliteit van hout
Om deze voordelen effectief te communiceren naar een breed publiek, is de start van de promotiecampagne bij de parketspecialist. Met het ontwikkelde point-of-sale (POS) materiaal kunnen de parketspecialisten de boodschap van duurzaamheid en kwaliteit direct overbrengen aan de consument. Deze pos is niet alleen informatief, maar ook inspirerend, waarmee het direct een ‘conversation starter’ is tussen de consument en de vakspecialist.
De campagne wordt ondersteund door een uitgebreid online platform, inclusief de website www.eerlijkevloeren.nl. Daarnaast zijn socialemediakanalen in gebruik genomen om de boodschap van eerlijke vloeren te versterken.