Tapijt kan bijdragen aan het verduurzamen van de woning en een energiebesparing van maar liefst 10% opleveren. Ambiant wil consumenten graag tips geven om een warme basis in huis te leggen en is daarom een online campagne gestart: 'Ambiant maakt het breeeeed'.
De campagne is tot en met 28 februari 2023 te zien op de social media kanalen.
Centraal in de tapijtcampagne staat dat tapijt niet alleen zacht en comfortabel is, maar ook een isolerende werking heeft. Door het leggen van tapijt in de woning kan er gemiddeld 4 á 5% energie bespaard worden, als het buiten echt koud is kan dit oplopen tot 10%. Ook de hoogte van de pool heeft invloed op de isolerende werking van de vloer, net als de grootte van de oppervlakte. Het is natuurlijk ook mogelijk om te kiezen voor een vloerkleed op maat. Een vloerkleed heeft een isolerende werking op de plek waar het neergelegd wordt. Zo gaat de warmte minder snel verloren.
Tijdens de campagne ‘Ambiant maakt het breeeeed’ is er een speciale winactie. Met deze actie maakt de consument kans om het volledige aankoopbedrag van het aanschafte Ambiant tapijt terug te winnen.
- Bekijk ook
- ambiant.nl