Decodata: ‘Duurzaamheid als gemiste kans’

07-04-2023
Decodata: ‘Duurzaamheid als gemiste kans’

Anne de Jongh, oprichter van Decodata, is van mening dat Home & Living webwinkels een stuk duurzamer kunnen zijn door goed te kijken naar de productattributen (ook wel producteigenschappen genoemd) van producten die zij online aanbieden.

Decodata: ‘Duurzaamheid als gemiste kans’

Veel bedrijven claimen dat ze duurzaam zijn, maar is dat echt zo? Wat betekent duurzaam zijn eigenlijk? Dat je produceert met gerecyclede materialen? Of dat je ervoor zorgt dat de juiste productattributen online staan, en niet alleen mooie plaatjes?

Decodata: ‘Duurzaamheid als gemiste kans’

Tijdens het Innovation Retail event georganiseerd door Emerce claimt Anne: ‘Content is King maar de kracht ligt bij productattributen'. Gedurende een interactieve presentatie werd het publiek meegenomen op een klantreis. Anne liet zien wat de impact op klanten en milieu is wanneer productattributen onvolledig of onbetrouwbaar zijn.

Decodata: ‘Duurzaamheid als gemiste kans’

Naast de klantreis werd het publiek zowel digitaal als fysiek meegenomen in harde en zachte productattributen. De presentatie werd namelijk op originele wijze, passend bij Home & Living, afgetrapt met een compleet gestylde setting.

Decodata webinar

Op 11 mei om 11:11 uur organiseert Decodata de webinar ‘Content is King, maar de kracht ligt bij de productattributen’. Een webinar waarbij Decodata founder Anne uitlegt waarom we ons echt moeten richten op productattributen.

Geïnteresseerden kunnen zich hier gratis aanmelden.