Label51, de Zuiver Group, it's About RoMi: het zijn maar enkele van de bedrijven uit de meubelindustrie die onlangs hebben gekozen voor Droppery. Zij weten dat deze oplossing ze helpt bij het opschalen doordat Droppery voortdurend de Direct-to-Consumer (D2C) supply chain optimaliseert.
Droppery zorgt namelijk voor een naadloze integratie van productensynchronisatie, real-time voorraadbeheer en geautomatiseerde orderverwerking. Tegelijk houden partners van Droppery altijd de autonomie om te kiezen met wie ze willen samenwerken.
Ook is Droppery flexibel. Het biedt meerdere logistieke oplossingen zodat leveranciers hun manier van wetrken werken niet hoeven te veranderen, terwijl ze wel kunnen profiteren van thuisbezorging. Ook kunnen groothandels, leveranciers en merken eenvoudig nieuw wederverkoopkanaal activeren met Droppery.
Daarom hebben onlangs verschillende partners zich aangesloten bij Droppery. De Zuiver Group, De Eekhoorn, Starfurn, Hudson Valley Lighting, Steinhauer, Eurofar, Theuns, Classic Collection, Sit Design, Cobra Art, RV Design, Modus Furniture, Pole to Pole, Unit14, Label51, Pot & Vaas, DTP Home, Umo Art, Stalux, Must Living, it's About RoMi, Present Time en Light & Living; ze maken allen gebruik van Droppery.
Internationaal netwerk
Ook voor leveranciers die willen uitbreiden naar nieuwe regio's biedt Droppery een complete cross border service. Zo helpt Droppery haar klanten meer internationale klanten te bereiken en dus de internationale verkoop te vergroten. Droppery is al actief in 18 landen, maar zal meer samenwerkingen aangaan om dit verder uit te breiden. ‘Ons doel is om in heel Europa te leveren, en we staan altijd open voor nieuwe logistieke partners die met ons willen groeien’, zegt Marco Mulder, CEO en oprichter van Droppery.
Flexibiliteit platform
Zelfs merken en leveranciers die nog niet aan consumenten leveren, vinden een geschikte oplossing bij Droppery. Droppery helpt door een of meer stappen in de supply chain over te slaan. Specifiek voor deze groep biedt het bedrijf verschillende oplossingen:
1. Leveranciers verzenden rechtstreeks naar de consument.
2. Leveranciers sturen hun orderverzamelingen naar het magazijn van Droppery in Amsterdam. Droppery splitst de orders uit voor de retailer en verzendt deze rechtstreeks naar de consument.
3. De leverancier zorgt dat het product klaar staat. Droppery haalt bestellingen op bij de leverancier en handelt de levering aan de eindklant af via een van haar logistieke partners.
Zo hoeft de leverancier zijn interne processen niet aan te passen, maar kan wel profiteren van levering aan de consument.
Voor meer informatie over de diensten en hoe Droppery bedrijven helpt hun supply chain te optimaliseren, nodigen ze je uit om contact met hen op te nemen. ‘Samen kunnen we de volgende stap zetten naar efficiëntere en effectievere meubellogistiek’, besluit Marco Mulder.