Bedden met eenvoud als ultieme verfijning

14-03-2023
Bedden met eenvoud als ultieme verfijning

Arctic Living lanceert een nieuw meubel- en beddenmerk dat zich richt zich op consumenten tussen de 25 en 45 jaar die genieten van het buitenleven en gefascineerd zijn door de noordelijke regio's.

Bedden met eenvoud als ultieme verfijning

De eerste producten van het merk zijn boxspring’s en slaapbanken, met in de toekomst een gefaseerde introductie van banken.

Bedden met eenvoud als ultieme verfijning

De filosofie van Arctic Living is dat eenvoud de ultieme verfijning is. Met dat in gedachten zet het merk zich in voor het creëren van stijlvol en betaalbaar meubilair dat is ontworpen met comfort in het achterhoofd. De producten van Arctic Living zijn ontworpen om naadloos in elke leefruimte te passen. Het meubilair biedt consumenten een strakke en moderne uitstraling die zowel stijlvol als functioneel is.

Bedden met eenvoud als ultieme verfijning

Milieuvriendelijke bedden

Arctic Living zet zich in met respect voor het milieu en erkent het belang van het minimaliseren van de ecologische voetafdruk. Zo worden voor de meubels en bedden milieuvriendelijke materialen en werkwijze gebruikt. Ook houden leveranciers zich aan strikte milieu- en ethische normen.

De toewijding van het merk aan betaalbaarheid, comfort en design zorgt ervoor dat consumenten genieten van producten van hoge kwaliteit zonder hiervoor diep in de portemonnee te hoeven tasten.