Het Duitse technologiebedrijf loadbee helpt webwinkels en merken om hun producten beter online te presenteren. Nu veel retailers gedwongen zijn hun deuren te sluiten als gevolg van de coronaviruspandemie, gaat de handel sneller dan ooit digitaal.
Maar studies tonen aan dat 58% van de online shoppers hun aankopen opgeven vanwege gebrek aan productinformatie (iAdvize, 2019). Het is moeilijk om de persoonlijke klantenservice en het gepersonaliseerd verkoopadvies op online platforms te gebruiken. Daarom zijn emotioneel aantrekkelijke, overtuigende en gedetailleerde productinformatie zoals foto's, videoclips en 3D-productafbeeldingen cruciaal als het gaat om het helpen van klanten bij het nemen van aankoopbeslissingen. Met loadbee software kunnen fabrikanten en online-retailers uitgebreide, betekenisvolle productinformatie integreren in webshops naast de informatie die al beschikbaar is bij retailers. Met loadbee bereiken meer dan 300 merkfabrikanten dagelijks meer dan een miljoen klanten op de productdetailpagina's van meer dan 1.300 online winkels met een eigen verkoopbevorderende productinhoud in hun eigen lay-out en corporate design.
- Bekijk ook
- loadbee.com