KOKKE House opent in de eerste week van april haar eerste pop-up showroom met iconische ontwerpen in het bruisende Schinkel District in Amsterdam.
Vorig jaar debuteerde het merk tijdens Salone del Mobile in Milaan en her-lanceerde daar de iconische F_21 in een gelimiteerde oplage van 50 stuks in ultramarijn. In de pop-up showroom zijn de iconische designklassiekers van de volledige collectie te bewonderen, samen met twee tentoonstellingen: 'The Art Of Sitting' en de 'Bluebox'. Tijdens de opening van de showroom wordt ook de nieuwe campagne van KOKKE House, in samenwerking met C41 magazine uit Milaan, gelanceerd.
Iconische ontwerpen nieuw leven inblazen
KOKKE House is een familiebedrijf, opgericht door Romy Kokke en Daniel Beasley. Sinds het debuut vorig jaar is de collectie uitgebreid met een volledige reeks ontwerpen die de kenmerkende stijl en het hoogwaardige vakmanschap van het merk belichamen. "Ik ben opgegroeid tussen kunststukken van mijn vader en mijn moeder. Met KOKKE House willen we de iconische ontwerpen waarmee ik ben opgegroeid nieuw leven inblazen en delen met een nieuwe generatie", legt Romy uit.
- Bekijk ook
- https://www.kokkehouse.com/