Het Belgische familiebedrijf èggo keukens & interieur gaat zich in de markt profileren met digitale tools om klanten te helpen bij een optimale samenstelling van keukens en interieurs.
Volgens CEO Frédéric Taminiaux van het bedrijf wordt het nieuwe instrumentarium nog in 2023 geïntroduceerd. Èggo telt 76 verkooppunten in vijf landen.
De onderneming is actief in België, Luxemburg, Spanje, Senegal en Saudi-Arabië. In de showrooms van èggo vind je vandaag naast keukens ook badkamers, kleedruimtes en andere opbergoplossingen. Door de jaren heen is het bedrijf uitgegroeid tot een complete interieurinrichter.
Taminiaux opende vorig najaar namens het bedrijf de tweeëntwintigste showroom in Vlaanderen.
De investeringen in digitalisering werpen voor het bedrijf zijn vruchten af. Taminiaux: ‘Om het ontwerp nog meer inzichtelijk te maken, brengen we een video-offerte waarbij de klant via mixed reality zijn nieuwe keuken of interieur te zien krijgt. In de toekomst zullen we nog meer gebruik gaan maken van technologieën zoals augmented reality om de klantbeleving verder te versterken.’
- Bekijk ook
- eggo.be