Kansen voor alle verkoopkanalen voor meubels

Beurs 27-05
Kansen voor alle verkoopkanalen voor meubels

De M.O.W. geeft van 22 tot 26 september 2024 offensieve en positieve impulsen aan de Duitse en Europese meubelconsumptie in het Messezentrum Bad Salzuflen.

Kansen voor alle verkoopkanalen voor meubels

Met de juiste producten, verkoopverhogende assortimenten en passende presentatieconcepten gaan de exposanten vastberaden het najaar en de afterfair business in. Eén ding is duidelijk: alleen met gebundelde krachten kunnen de industrie en de handel de nationale en internationale consumptie stimuleren. Om een nauwe communicatie te garanderen, biedt het M.O.W. als centraal Europees platform voor alle stationaire en online verkoopformules hiervoor het juiste kader. En meer nog: de M.O.W. in september is de beste en beslissende basis voor zakelijk succes 2024/25.

Onmisbaar ontmoetingspunt voor meubelconsumptie

Met zijn unieke concept – de concentratie op consumptiegerichte meubelzaken – vervult de M.O.W. haar kernmissie om elke klant continu en betrouwbaar samen te brengen met de juiste leverancier en aanbiedingen. De M.O.W. is als show een onmisbaar ontmoetingspunt voor meubelconsumptie en brengt koopwaar en mensen in beweging. Daarom kan de M.O.W. – ook in het 40e jaar van haar bestaan –bogen op een klantenkring van topklasse met vaste exposanten en bekende nieuwe exposanten.

Bij de beursconceptie van dit jaar hechten de organisatoren veel belang aan een verbeterde halindeling en -structuur, evenals aan een voortdurend toenemende kwaliteit van de exposanten en de ontwikkeling van het aanbod en assortiment.