Küchenwelt heeft een nieuwe vorm van keukens leveren ontwikkeld. Door dit nieuwe proces kunnen keukens in één keer volledig bij de klant worden afgeleverd.
Met deze nieuwe methode wil Küchenwelt gebrekkige leveringen bestaand uit ontbrekende of onvolledige onderdelen aanpakken. De aanpak is gebaseerd op een herziening van het orderproces, van het moment van verkoop tot de uiteindelijke levering. Hiervoor is een gestructureerd systeem opgezet. Deze benadering leidde tot een aanzienlijke vermindering van het risico op ontbrekende onderdelen.
Küchenwelt heeft zorgvuldig gekozen met wie ze samenwerken. Partners moeten goed begrijpen wat er nodig is om een levering te realiseren. Deze grondige selectie heeft bijgedragen aan een verminderd aantal tekorten waardoor de winkel tijdens de testfase al in staat was om de keukens zonder problemen aan te leveren.
Transport keukens in eigen hand
De organisatiestructuur binnen het bedrijf is zo aangepast dat er nu per afdeling alleen nog gekwalificeerde medewerkers de taken uitvoeren. Ook heeft Küchenwelt ervoor gekozen om het transport zelf te regelen.
In het geval dat er toch een probleem optreedt bij een levering, heeft Küchenwelt aangegeven dat ze klanten een passende oplossing bieden, samen met eventuele aanvullende leveringen. Het bedrijf benadrukt dat hun doel is om dergelijke situaties tot een minimum te beperken.
- Bekijk ook
- kuchenwelt.nl