Free webinar I Phygital Retail Parijs

Algemeen 07-11
Free webinar I Phygital Retail Parijs

Hoe gaat de retail zich de komende jaren ontwikkelen? Wat zijn de meest opvallende retailtrends die je als retailer, conceptontwikkelaar, of interieurontwerper niet mag missen? Tijdens dit kosteloze PHYGITAL RETAIL webinar worden exclusieve observaties en inzichten uit de bruisende straten van Parijs gedeeld door Carin Frijters, Regisseur van Winkelbeleving bij RetailTheater.

Free webinar I Phygital Retail Parijs

Na haar recente bezoek aan Parijs brengt Carin een frisse en ongefilterde kijk op de nieuwste retailontwikkelingen.

Waarom Parijs als het gaat om retailtrends?

Parijs is niet zomaar een stad; het is een inspiratiebron voor ontwerpers, retailers en innovators wereldwijd. De stad staat bekend om zijn gedegen benadering van design en zijn vermogen om trends vroegtijdig te signaleren. Door je sensoren open te zetten voor wat er in Parijs gebeurt, krijg je een kijkje in de toekomst van retail.

Voor wie?

Dit PHYGITAL PARIJS webinar is een must voor iedereen die betrokken is bij de wereld van retail en design. Of je nu direct met winkels werkt of concepten ontwikkelt die de winkelervaring verbeteren, deze digi sessie biedt waardevolle inzichten en inspiratie. Deze webinar is in het bijzonder geschikt voor:

·         Retailers: Die hun winkelomgeving willen vernieuwen en optimaliseren om klanten te verrassen en te boeien.

·         Conceptontwikkelaars: Die op zoek zijn naar nieuwe ideeën en retail trends om innovatieve retailomgevingen te creëren.

·         Stylisten en visual merchandisers: Die hun vakmanschap willen uitbreiden met de nieuwste trends en technieken in winkelontwerp.

·         Interieurontwerpers: Die geïnteresseerd zijn in het ontwerpen van ruimtes die de klantbeleving verbeteren en versterken.

·         Marketing- en brandmanagers: Die hun merkstrategie willen versterken door een betere integratie van fysiek en digitaal (phygital) retailen.

Dit zeggen anderen over eerdere webinars van RetailTheater:

Onze vorige webinars hebben al veel professionals geïnspireerd en nieuwe inzichten geboden. Hier zijn enkele reacties van deelnemers:

“Enorm bedankt voor het inspirerende retailwebinar. Inspirerend voor onze plannen en onze nieuwe HUB, die ergens in het komende jaar gecreëerd gaat worden. Wellicht gebruiken we het ook voor onze activiteiten tijdens de Dutch Design Week.”

Bente Horlings, officemanager Greenberry I digitaal design voor verbeteraars

“Leuk trends vanuit jouw retail-perspectief te zien, ik kijk veel meer vanuit product en assortiment. Consumenten drijfveren zijn natuurlijk heel erg vergelijkbaar. Mooie call to action voor retailers om joy en happiness te brengen.”

Irene Vermeulen, Craftscurator.com

Of je nu al jaren in de branche werkt of net begint, dit webinar biedt voor iedereen nieuwe inzichten en praktische ideeën. Mis deze kans niet om te leren hoe je de laatste retail trends uit Parijs kunt toepassen in jouw eigen zakelijke projecten en concepten.

Praktische informatie

·         Datum: Maandag 18 november 2024

·         Tijd: 16.00 tot 17.00 uur

·         Kosten: Gratis!

Hoe meld je je aan?

Wil je deelnemen? Stuur een mail aan [email protected] dan ontvang je een link voor deelname. Zorg dat je er op tijd bij bent, want dit is een kans die je niet wilt missen!


Over Carin Frijters

Carin is allround retailprofessional en oprichter van platform RetailTheater. Ze is een veelgevraagd spreker, moderator, aanjager, inspirator en auteur van de retailboek Prikkel de Koopknop, het praktische boek RetailTheater en de Retail Survival Guide.

In de afgelopen vijfentwintig jaar heeft zij ongeveer alles meegemaakt wat er goed mis en goed kan gaan bij de innovatie van concepten. In haar werkwijze richt zij zich daarom niet alleen op het ontwikkelen van werkende concepten voor de zakelijke markt maar ook op het begeleiden van het algehele creatieve proces tot en met de activatie.

Vanuit deze ervaring, kennis en achtergrond geeft Carin onafhankelijk advies en praktische ondersteuning bij concept vraagstukken van merken. Geen wollige termen maar een helder en compact verhaal, altijd met de focus op het behalen of verbeteren van het rendement.