Als de eerste bladeren beginnen te vallen en het al begint te schemeren als je na een werkdag weer naar huis gaat, dan voelt dat als een einde. Het einde van de zomer, het einde van de vakantie, een laatste avond lang met vrienden op het terras.
Het is deze keer ook een nieuw begin van Meubel+. Te beginnen met de naam; vanaf deze uitgave verandert die in Meubel+Interieur. We willen in de naam al duidelijker maken dat het komend jaar 105 jaar oude Meubel inmiddels veel meer is dan meubels alleen. Meubel+Interieur is meubels én verlichting én behang én bedden én vloeren én accessoires. Kortom het is meubel én interieur; Meubel+Interieur dus.
Daarnaast zoeken we met Meubel+Interieur ook meer de diepte op. Elke uitgave zullen we een thema uitdiepen waarvan wij denken dat het ondernemers in de interieurbranche vooruit kan helpen in hun bedrijfsvoering. En ja, de andere vaste rubrieken blijven uiteraard bestaan.
Zo zijn wij geïntrigeerd door het succes van meubelmakers als Studio Henk, Table du Sud en zo meer. Deze bedrijven hebben door hun online aanwezigheid snel veel klanten gevonden. Wat kunnen andere fabrikanten en woonwinkels van hen leren? Die vraag beantwoorden we in deze uitgave.
En niet alleen de inhoud en titel van Meubel+Interieur is nieuw. Eind juli is Hein Veld, die jaren redacteur en hoofdredacteur van Meubel+ was, met pensioen gegaan. Met stille trom, zonder aankondiging in de laatste uitgave van Meubel+, want op extra aandacht zat hij niet te wachten. Maar bij deze willen we hem alsnog enorm bedanken voor zijn werk.
Meubel+Interieur wordt nu gedragen door ons; Mandy van der Steen, accountmanager, en Mark van der Heijden, hoofdredacteur. Samen willen we van Meubel+Interieur een net zo mooi vakblad maken als het al was, maar in een nog betere samenwerking met u, onze lezer. Wij kijken er naar uit en hopen u binnenkort zelf te kunnen ontmoeten.
Mandy van der Steen ([email protected])
Mark van der Heijden ([email protected])