Met twee compleet nieuwe geurlijnen, True Scents en True Moods, zet Bolsius de rol van geur bij het oproepen van emoties in een nieuw licht.
Dit doet Bolsius door consumenten in heel Europa te inspireren meer tijd in naasten te investeren en daarmee het maken van herinneringen te stimuleren. Want als je goede herinneringen hebt aan een bepaalde geur, kan het reproduceren van die geur je bijvoorbeeld relaxter, productiever of vrolijker maken. “Als merk nemen wij consumenten zeer serieus. Zo toont onderzoek aan dat 57% van de mensen een geur niet wil kopen als het ‘kunstmatig’ ruikt. Daarom werken wij met natuurlijke extracten in onze collecties. Wat we ook weten is dat meer dan wat dan ook geuren aan gebeurtenissen worden gekoppeld. Met True Scents en True Moods willen we alle mooie momenten die mensen delen versterken. Of die nu enorm gezellig, relaxed, romantisch of energiek zijn. Want mensen samenbrengen is sinds jaar en dag de kern van wat onze producten doen,” aldus Vincent Kristen, CEO.
- Bekijk ook
- www.bolsius.com