Op 6 november 2023 kwamen bijna alle leveranciers van houten vloeren en aanverwante producten samen voor een inspirerende bijeenkomst in De Woonindustrie in Nieuwegein. Deze kick-off markeerde het begin van een grootse campagne ter bevordering van houten vloeren, en bood een platform voor toonaangevende professionals om ideeën uit te wisselen en samen te brainstormen over de strategie en aanpak.
Tijdens de bijeenkomst werd de campagne ter promotie van houten vloeren gepresenteerd door Guido Brouwer van het creatieve marketingbureau GB10 uit Rotterdam. De campagne is erop gericht het bewustzijn van en de waardering voor houten vloeren te vergroten. De leveranciers kregen een preview van de campagne en velen deelden hun enthousiasme over de nieuwe initiatieven die de komende tijd zullen worden onthuld.
Houten vloeren weer op de kaart zetten
Ook werd uitvoerig gebrainstormd over de aanpak om deze campagne op de kaart te zetten. De gedeelde ideeën en creatieve energie die voortkwamen uit deze discussies beloven een positieve impuls te geven aan de gehele branche.
"Inspirerende bijeenkomsten zoals deze zijn van cruciaal belang om onze branche weer te laten groeien," merkte een van de deelnemers op. "We zijn verheugd om deel uit te maken van een groep gelijkgestemden die vastbesloten is om houten vloeren weer op de kaart te zetten bij consumenten en voorschrijvers.”
- Bekijk ook
- parketinformatie.nl