TICA, Trademart en Orderchamp, drie van Europa’s grootste inkooppartners voor retailprofessionals in de lifestylebranche, presenteren gezamenlijk een innovatieve B2B Pop-up Store. Van 27 oktober 2024 tot 28 februari 2025 krijgen retailers de kans om fysiek meer dan 1.000 lifestyleproducten te ontdekken, waaronder mode-accessoires, beauty en cadeaus.
TICA, met haar expertise in inspirerende cash & carry-concepten, zorgt voor een belevingsvolle Store. De Pop-up Store is gevestigd op de begane grond van het fashion & accessories &go departement bij Trademart in Brussel. Het online inkoopplatform Orderchamp biedt hier een fysiek podium aan merken die normaal gesproken alleen online verkrijgbaar zijn.
Kleine hoeveelheden in Pop-up Store
Retailers krijgen de mogelijkheid om in de Pop-up Store kleine hoeveelheden producten fysiek in te kopen en deze eerst te testen bij hun klanten. Voor grotere vervolgorders kunnen ze eenvoudig overstappen naar de digitale kanalen van de merken via gelabelde stands die linken naar de webshops op Orderchamp. Deze flexibele aanpak stelt retailers in staat hun aanbod uit te breiden zonder grote financiële risico’s te nemen.
Met meer dan 30 merken en een ‘cash & carry’ formule kunnen retailers hun assortiment verrijken met exclusieve, trendgevoelige producten die direct beschikbaar zijn. Hierdoor kunnen ze hun winkelervaring verbeteren en zich onderscheiden in een competitieve markt. De tagline van dit pilootproject luidt dan ook toepasselijk: “New brands, new possibilities”.
- Bekijk ook
- tica.nl
- trademart.be
- orderchamp.com