Naast de bewuste strategische keuze voor samenwerking met zelfstandige ondernemers, wil Auping mensen zo goed mogelijk van dienst zijn op de plekken en de momenten waarop ze dat verwachten. Omnichannel dus.
Sinds de succesvolle lancering van de webshops voor Nederland en Duitsland de afgelopen jaren, zetten ze daar ook een tweetalige gloednieuwe webshop voor België bij, een van de belangrijkste kernmarkten. Hier kunnen Belgische consumenten vanaf nu het volledige Auping assortiment ook online verkrijgen.
De webshops maken het mogelijk om internationaal te kunnen blijven groeien en ondernemen. Bij Auping betekent omnichannel een combinatie van online- en fysieke winkelbeleving, merkbekendheid, imago en maatwerk. Alle verschillende kanalen zijn goed op elkaar afgestemd. Online oriëntatie gaat hand in hand met een professioneel slaapadvies in de winkel en vice versa. Daarbij is elk op maat gemaakt matras, bed of boxspring, maar ook ieder kussen, dekbed of dekbedovertrek zowel in de winkels als in de webshops te bestellen.
Auping beschikt in Nederland over ruim 229 verkooppunten, waarvan er 37 Auping Stores zijn. Ook zijn er bijna 100 verkooppunten in België (waarvan 22 Auping Stores), 64 in Duitsland (waarvan 6 Auping Stores), 116 in Denemarken (waarvan 1 Auping Store).
- Bekijk ook
- auping.com